Levering en Retour
Levering
De bestelde artikelen worden per Post.nl aan het opgegeven adres verstuurd. Als de artikelen op voorraad zijn, bedraagt de levertijd normaal gesproken 1-3 werkdagen. Als een artikel niet op voorraad is, ontvang je van ons een email.
Bijna alle artikelen passen door de brievenbus en zullen in een speciale envelop worden verstuurd. De verzendkosten bedragen dan € 3,95. Mocht een artikel te groot zijn (en/of bij meer dan 5 artikelen) voor de brievenbus, dan zal deze met een pakketservice worden verstuurd. De verzendkosten bedragen dan € 7.50,-.
De artikelen worden verstuurd, zodra de betaling op de bankrekening van N3Collecties.nl is bijgeschreven.
Op al onze artikelen krijg je 5 werkdagen omruilgarantie (na goederenontvangst). Mocht er iets defect zijn of wanneer het sieraad je toch niet bevalt, mag je het terugsturen. De kosten en het risico van het terugsturen zijn voor rekening van de koper. Wanneer we het artikel onbeschadigd terug ontvangen, stort N3Collecties.nl je betaling terug onder aftrek van de gemaakte verzendkosten, of we zenden je kosteloos een vervangend artikel op (graag voorkeur aangeven).
N3Collecties.nl aanvaardt geen aansprakelijkheid voor eventuele schade die ontstaat door (het dragen van) de sieraden. Alle sieraden worden met de hand gemaakt en kunnen enigzins van de afbeeldingen afwijken.
Verzendingen vinden alleen binnen Nederland plaats.
Retour
Niet in originele staat geretourneerd
Retourneert u het product niet in originele staat? Dan kunnen wij kosten voor waardevermindering in rekening brengen. Vermeld daarom duidelijk het mankement of mankementen bij het aanmelden van een retour.
Belangrijk bij retourneren
Artikelen retourneren kan alleen binnen de gestelde termijn en in originele staat.
- Sieraden binnen 14 dagen, betreft zichtgarantie. Vanwege hygiëne zijn deze artikelen alleen in de originele verpakking te retourneren.
- Tassen binnen 30 dagen.
Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht.
De retourregeling is niet van toepassing:
- Wanneer het product is beschadigd als gevolg van misbruik, onzorgvuldige behandeling of fysieke mishandeling, zoals insnijdingen, scheuren, verbrandingen of vochtvlekken.
- Bij problemen die zijn veroorzaakt doordat producten niet zijn onderhouden conform de was- en/of verzorgingsinstructies.
- Als het product niet in hygiënische staat is of als het geretourneerde product niet is beschermd tegen transportschade.
- Wanneer u geen origineel aankoopbewijs kunt tonen.